Ben je een inwoner van de fusiegemeente Merelbeke-Melle? Dan ondervind je misschien problemen met het gebruik van de app Recycle! Het zou kunnen dat je geen meldingen meer krijgt en de ophaalkalender niet meer kan raadplegen. Maar er is goed nieuws, je kan dit probleem zelf oplossen.

Hoe de app Recycle! weer laten werken?

  1. Open de app
  2. Klik in de onderste balk op ... (de 3 puntjes)
  3. Ga naar Instellingen en druk op Adres
  4. Klik rechts op het potlood
  5. Er verschijnen 4 opties bij Postcode. Kies 9090 Melle (pre-fusie) voor Melle en 9820 Merelbeke (pre-fusie) voor Merelbeke
  6. Voer je adresgegevens opnieuw in 
  7. Selecteer Recyclagepark Melle of Recyclagepark Merelbeke
  8. Druk op Opslaan

Als alles goed verlopen is, werkt de app Recycle! nu opnieuw goed. 

Succes!