Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker voor onze afdeling afvalverwerking.

De dienst afvalverwerking zorgt voor de verwerking van organisch afval tot compost. Om deze dienst te ondersteunen zijn we op zoek naar een administratief medewerker.

Als administratief medewerker afvalverwerking ondersteun je onze diensten op verschillende vlakken. Je bent een spilfiguur in de verkoop van onze compost en zorgt enerzijds mee voor de kwaliteit van onze compost door mee te werken aan het kwaliteitshandboek, stalen te nemen en samen met de collega's te kijken welke aanpassingen nodig zijn aan de compost. Anderzijds ben jij het aanspreekpunt voor externen en zorg je er mee voor dat ons aanbod gekend is bij bestaande en nieuwe klanten.

Onze nieuwe collega staat ook de portiers bij wanneer nodig. Je ontvangt hierbij de binnenkomende klanten, verwerkt o.a. de leveringsbons en geeft informatie waar nodig.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Verzorgen van de mestbankaangiftes;
  • Bijhouden matis;
  • Opmaken en controle van verschillende documenten waaronder transportbons;
  • Schrijven en bijhouden van het kwaliteitshandboek;
  • Contacten onderhouden met o.a. leveranciers, klanten, ... ;
  • Opvolgen van de verschillende netwerken binnen ons vakdomein;
  • Verkoop van compost;
  • Klachtenbehandeling;
  • Opvolgen en voorbereiden aanbestedingen;
  • Opvolgen audits;
  • Algemene administratieve taken waaronder klassement, ingeven en bijhouden van verschillende gewichten.

De administratief medewerker rapporteert aan de manager afvalverwerking. Je werkt nauw samen met de portiers en operatoren.

Wat bieden we?

  • Een verantwoordelijke functie op contractuele basis bij een dynamische organisatie, en dit binnen de stabiele overheidscontext;
  • Je werkt van 7u30 tot 17u30 en dit 4 dagen in de week (vrije dag in onderling overleg);
  • Loon volgens klasse 3 (afhankelijk van jouw relevante ervaring ligt het bruto maandloon tussen €2.445,97 en €2.885,74), aangevuld met maaltijdcheques, eco-cheques, prestatiepremie, fietsvergoeding, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en een interessant pakket vakantiedagen.

Jouw profiel

  • Je bent sterk communicatief en discreet;
  • Je werkt nauwkeurig en werkt ordelijk;
  • Je bent stressbestendig en kan een zekere werkdruk aan;
  • Je kan prioriteiten stellen;
  • Je bent flexibel en springt bij waar nodig;
  • Je neemt initiatief en werkt actief mee aan de optimalisatie van de dienst;
  • Je kan vlot werken met de standaard office toepassingen.

Vereisten

  • Je bent in het bezit van een diploma middelbaar onderwijs;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Kennis van of ervaring met de afvalverweking / landbouwsector is een sterk pluspunt.

Solliciteren

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je helemaal klaar om een nieuwe uitdaging aan te gaan? Stuur jouw CV en motivatiebrief t.a.v. Stefanie Wuytack naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.of via post naar Bevrijdingslaan 201 - 9200 Dendermonde voor 05/01/2024.

Heb je nog bijkomende vragen? Dan kan je terecht bij Stefanie via 052 69 18 59 of bovenstaand mailadres. (tussen kerst en nieuw zijn onze kantoren gesloten).

Kandidaten die in aanmerking komen voor de functie worden uitgenodigd voor een gesprek. 

Voor deze functie wordt niet gewerkt met een wervingsreserve.